ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

با دست راست غذا بخورید.

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۳، ۰۸:۱۷ ب.ظ | ۰ نظر

با دست راست غذا بخورید.

نگرش سیستمی به جهان، نشان می دهد که جهان مجموعه ای از: سیستم ها ، زیر سیستم ها و فرا سیستم ها است. و این زیر سیستم و فرا سیستم ها هم، حدی ندارند. مثلا زمانی، اتم به معنی لایتجزی بود. یعنی می گفتند اگر ماده را تجزیه کنیم و: این تجزیه را ادامه دهیم تا دیگر، امکان تجزیه نباشد آن جزء، آخرین نقطه ماده است و: اتم نام دارد!

ولی الان ما آن را مولکول می نامیم! و اتم هم باز تجزیه شده به الکترون ها و پروتون ها ، خود الکترون ها دارای ذرات ریزتری هستند و:الی ما شاء الله ادامه دارد. برعکس آن هم صادق است، یعنی هرچه سیستم بزرگتری را فرض کنیم، از آن بزرگتر هم هست! دست بالای دست بسیار است.

بطور طبیعی انسان خود را محور جهان می داند، و سیستم خود را معیار بررسی می خواند. بنابر این زیر سیستم ها، نیاز انسان است و فرا سیستم ها، بزرگتر از انسان هستند.

خداوند جهان، سیستم ها را طوری طراحی کرده که: نسبت به همدیگر داده و ستاده باشند. دنیا مجموعه ای از سیستم های: ورودی و خروجی را شامل می شود. بدن انسان به عنوان یک سیستم، دارای( اینپوت و اوتپود) داده و ستاده است . از طبیعت چیزهایی را می گیرد و: به طبیعت چیزهایی را پس می دهد.

البته کل طبیعت، این چرخه را دارد و: مثل چرخه غذایی، همه سیستم های بزرگ، از بلعیدن سیستم های کوچکتر بوجود می آیند.اما کل طبیعت بی جان است، یعنی این مسیر را پذیرفته و ادامه میدهد. و بدون اراده این راه را می رود. مثلا  گیاهان از زمین استفاده می کنند،حیوانات از علف و گیاهان تغذیه می کنند، و انسان از حیوانات بهره می برد.

اما انسان به دلیل اختیار، عقل و اراده ممکن است، این روند را به هم بریزد. لذا دستورات دینی برای: تنظیم همین روابط و سیر طبیعی دادن به امور است. که به آن مشیت هم گفته می شود. بطور طبیعی انسان تغذیه می کند، یعنی ورودی هایی را به سیستم خود وصل می کند. و خروجی هایی هم دارد. دستورات دینی این است که: ورودی ها باید پاکیزه باشد و: از خروجی ها نباید استفاده کرد. و آن را به طبیعت بازگرداند.

اما عده ای ممکن است، این مسئله ساده را با لجبازی، معکوس نمایند. چنانچه مثلا عده ای: خوردن ادرار یا عرق ، خون یا مدفوع را جایز بدانند! لذا برای روشن شدن موضوع، حتی در دستورات دینی برای استفاده از: ورودی ها و خروجی های سیستم انسانی هم، روش پیشنهاد شده است. وقتی دستور است که با دست راست غذا بخوریم، و با دست چپ خود را تطهیر کنیم. به این معنی است که: نظم جهانی را باهم مخلوط نکنیم.

زیرا وقتی دست انسان به: مدفوع (خروجی بدن) آلوده شود، ولو اینکه کاملا شسته شود، باز بو و آثاری در آن می ماند. و اگر با همین دست غذا بخورد، ممکن است تخم انگل ها یا میکرب های دیگر را، به بدن وارد کند.

در تمام زمینه ها این طور است، مثلا موقع ورود به مکان های آلوده مانند: توالت، باید با پای چپ وارد شد و: برای ورود به مکان های مقدس، از پای راست استفاده کرد. برخی ها می گویند: پای چپ و دست چپ به قلب نزدیکتر است، و لذا بهتر در مقابل دشمنان بدن، مقاومت می کند .ولی فلسفه اصلی رعایت نظم سیستماتیک جهان است.  

吃饭用右手。 

系统化的方法来这个世界,这个世界是一个系统,子系统和系统的集合都包括在内。这些子系统和系统的走到了一起,没有这么多。例如,原子间的意思。这就是说,如果我们分解物:另一种是继续分析,这是不可能的成分分析,该材料的原子数的最后一个点是! 

分子,但现在我们把它!原子分解成电子和质子,颗粒越细的电子和从上帝保佑,我们将继续进行。与此相反的是真实的,即越来越多地承担更大的系统,它是大!它具有上风。 

通常情况下,你的男人为中心的世界知道,并为他们的系统调用的评价标准。因此,分系统,人的需要和额外的系统比是人。 

神的世界中,系统被设计成使得,相对于彼此和它们的结果。世界体系的集合:输入和输出都包括在内。人体作为()的系统和输出。这是事物的本质:事物之后的本质。 

这个周期的整个本质是一样的食物链,吞咽较小的系统的所有主要系统出现的。,但总还是生活,并接受了这条道路继续。它是通过这种方式没有意愿。例如,土地利用的植物,动物被喂草和植物,人类和动物的用途。 

然而,由于处置人类的智慧和意志,可能会严重破坏这一进程。因此,对于规划和这种关系的自然历史的宗教命令的工作。它也被称为天赐。属血气的人是喂养的输入连接到您的系统。并具有输出。宗教命令的输入应该是干净和输出应该被使用。它回归自然。 

但有些人可能把它容易与任性,可能会逆转。如果,例如,有的人吃或汗液,尿液,血液或粪便允许就知道了!所以要澄清,甚至在人类系统的输入和输出的宗教命令,方法被提出。当你被指示要吃饭用右手,他的左手成圣。正是在这个意义上说,世界秩序不混合。 

因为人的手:大便(身体的输出)被感染,即使​​它被完全洗涤,经焙炒和工程它保持打开状态。如果你吃了用同一只手,它可能频繁寄生虫或其他,进入人体。 

在各方面,这样的话,例如,输入被感染的地方,如洗手间的时候,它是左腿进入圣地,应该用右脚。许多人说的左脚和左手更接近心脏,从而更好地打击敌人的身体就会反抗。,但基本的理念是系统的学科。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی