از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

قیمت خود رو، زیر یک سوم!

سید احمد حسینی ماهینی | دوشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۸:۱۴ ب.ظ | ۰ نظر

قیمت خود رو، زیر یک سوم!

برخی ها تصور می کنند که :پیشنهاد قیمت کم برای خودرو داخلی، یک تصور واهی است. در حالیکه اینطور نیست . به گفته یکی از نمایندگان مجلس: اگر زیان می دهند، بیایند پاداش ها را علنی کنند! زیرا پاداش ها درصدی از سود خالص هستند. حالا باید دید که خودرو سازان هم پاداش نمی گیرند؟ یا اینکه پاداش آن ها به میلیارد است؟ آن هم از شرکتی که ادعا می کنند زیان ده است.

این یکطرف قضیه است، طرف دیگرش قطعه سازان هستند که: اغلب به قیمت های خیلی پایین از آن ها خریداری می شود! و غالبا پول آن ها هم تسویه نمی شود و: همیشه چند برابر تولیدشان طلبکار هستند. که اگر خودرو سازان، این پول هایی را که نمی دهند،به عنوان( اپورچونیتی کاست) هزینه فرصت های از دست رفته،  فقط در بانک بگذارند، سود آن از سرمایه کارخانه بیشتر می شود.

مدیران مالی خودخواه این خودرو سازان، طوری صورتحساب و قیمت تمام شده را تنظیم می کنند که: هزینه سود های کلان بانک ها را هم، از مشتری می گیرند. وام های زیادی که گرفتند، و به بهانه پیش پرداخت به دوستان خود داده اند، و اکنون سررسید شده، به عنوان هزینه کارخانه به: قیمت تمام شده، اضافه می کنند.

 بیش از دوسوم هزینه های اعلام شده: برای تولید یک خودرو، هزینه های بانکی و مالی است. در حالیکه هیچ ربطی به مشتری ندارد.

مرحله اول سود لیزینگ است! یعنی بدون اینکه سودی به مشتری پرداخت کنند، در صورت های مالی، بلا استثنا به هزینه های سود لیزینگ اشاره می کنند! قبلا نام لیزینگ، پیش فروش بود و هیج سودی به مشتری، بابت 9ماه خواب سرمایه او نمی دادند . الان هم که مصوب کردند، فقط برای صورت های مالی است! والا قیمت خودرو را آنقدر بالا می برند، تا دو برابر این سود را، موقع تحویل از مشتری بگیرند.

لاس زدن با ارقام نجومی، مدیران مالی و حتی مدیران عامل را، به توهم ثروتمندی انداخته و: فکر می کنند مردم روی گنج نشسته اند! که باید ارقام بالای پاداش و حقوق ، دستمزد و حتی هزینه سفرهای داخلی و خارجی ان ها را، باتمام امکانات رفاهی پرداخت نمایند.

به طور خلاصه میتوان گفت: اگر هزینه های بانکی (نزول) و مالی (بهره و پاداش ) و اداری ( حقوق و دستمزد افراد ستادی) را، که در درون هزینه های پروژه ها مخفی کرده اند، بیرون بیاورند یک سوم قیمت اعلام شده خودرو، هزینه های سربار مالی و: یک سوم دیگر هزینه های سربار اداری است. که این ها را در قیمت تمام شده خودرو، سرشکن کرده اند.

افزایش قیمت دارایی های ثابت، از قبیل زمین و ساختمان فقط در: جیب مدیران داخل می شود و در: هیچ صورت حسابی به عنوان سود نمی اید. و این هم باعث می شود تا: گدا صفتی مدیران، برای فرار از مالیات و بیمه را افزایش دهد، و آن ها کارخانه ای که یک وجب زمین آن طلا است،  به صورت یک مخروبه، در صورت های مالی ارائه دهند.

مشتری داخلی حتی زیان صادرات و: تسعیر نرخ ارز را هم می پردازد! زیرا سوء مدیریت در صادرات و: تغییر نرخ ارز از جمله هزینه های مالی است که: در قیمت تمام شده بعنوان هزینه های سربار سرشکن می شود.

 

价格在第三辆车! 

有些人推测,提供低价格的国产车,它是一种假象。但事实并非如此。据国会议员之一:如果你受伤了,来宣传奖励!因为奖金是净利润的百分比。现在我们看到汽车制造商都没有奖励?或者奖励是十亿?两家公司声称,它是坏的。 

单人双人的话,他的其他作品其他电影制片人往往非常低的价格是购买他们!而且往往是浪费金钱,它并不总是债权人的生产是多方面的。如果汽车制造商的钱,他们不这样做,因为(机会减少)错失机会的成本,银行只能从投资中获益的公司变得更大。 

财务经理自私的汽车制造商,因此价格法案来规范成本过高的利润,银行,客户是。许多贷款支付的借口,有朋友,现在过期了,因为工厂成本:费用,被添加。超过三分之二的申报成本,生产汽车,银行和金融成本。但是,客户端不执行任何操作。 

租赁收入是第一步!这意味着客户将在财务报表中支付的好处,无一例外指的租赁利润的成本!以前称为租赁,售前和没有好处给客户,钱他没有睡9个月。现在,被批准为唯一的财务报表!否则,汽车价格如此之高,高达两倍的利润,那么提货的客户。 

调情天文数字,财务经理或董事总经理,投出富有幻想,认为人是坐在财宝!对于需要高数量的奖金和薪金,工资,以至国内和国外旅行,热情的设施支付。 

总之,可以说,银行手续费(汇)和金融(福利和奖金)和工作人员(工资和工作人员的工资),这是隐藏在项目成本中,带出价格的车第三成本和经济负担:管理开销的费用的三分之一。车辆的总成本,按比例分配。 

增加固定资产,如仅在董事口袋里是没有的法案是不是有利可图的土地及楼宇的价格。这使得它如此:乞丐特质经理,逃避税收,保险增大,栽土地一寸是金,为一片废墟,金融提供商。 

即使是国内客户和出口的损害:货币兑换也处理!由于管理不善出口:汇率变动,其中包括财务费用:该费用将作为按比例分配间接成本。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی