از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

فؤتبال، همان بازى با:سرهای بریده است.

سید احمد حسینی ماهینی | يكشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۷:۱۵ ب.ظ | ۰ نظر

سابقه فوتبال، به زمان جنگ کربلا برمی گردد. وقتی سر های مبارک 72تن شهدای کربلا را، ازتن جدا کردند 11تن آنان را، به سوریه برای کاخ یزید فرستادند. و بقیه را برحسب اهمیت شهرها، به عنوان اعلامیه پیروزی ارسال کردند. ملک ری (تهران فعلی) در آن زمان اهمیت زیادی داشت، به طوریکه شمر ابن ذی الجوشن،  به طمع استانداری آنجا، با امام حسین ع جنگید و: سر او را از تن جداکرد.لذا بیشترین آمار را ،برای این منطقه منظور کردند و: به همین دلیل بخشی از ری را، شمران یعنی قاتلان امام حسین ع نامیدند.

در بخشی از زندگی نامه فرزند امام  حسن مجتبی، آمده: وقتی سرمبارک او را به شمران (شمال تهران فعلی ) فرستادند، نانجیب ها با آن سر بریده، فوتبال بازی می کردند! تا شیعیان را اذیت کنند. بعد ها در اروپا هم با سر مسلمانان، چنین کاری کردند و: مخصوصا در دوران جنگ های صلیبی، این وحشی گری به اوج خود رسید .

پس از فروکش کردن جنگ ها، به جای سر، از پارچه یا امثال آن استفاده شد.تا به شکل امروزی در آمد. امروز هم می بینیم در اوج فوتبال و: مسابقات جام جهانی، گروهی به نام داعش، همین کار را می کنند و: در عصر بمب اتم و شوک الکتریکی و.. فقط با شمشیر سر مسلمانان را می برند! و با آن بازی می کنند.

در تمام دوران های جام جهانی، ما شاهد توطئه ها برعلیه مسلمانان بوده ایم. چه در زمان جاری و چه در گذشته. زیرا پوشش تبلیغاتی وسیع این بازی ها، باعث می شد تا نیروی جوان، به آن جذب شوند و از رفتن به جبهه ها خود داری کنند. و از سوی دیگر هرگونه کشت و کشتار، انعکاس رسانه ای نداشته باشد. زیرا رسانه ها هم کلا در اختیار: این بازی قرار می گرفته است.

نتایج بازی هم کاملا برنامه ریزی شده،و فقط از اروپا و آمریکا تیم های صعود کننده داشته باشند. مثلا در مورد تیم ایران می بینیم که: کی روش از آرژانتین زیاد می گفت، ولی یک بار از بوسنی نگفت و: در مقابل آن تیم، ایران ناباورانه باخت و: وداع تلخی با جام جهانی داشت.

سریال کامل جام جهانی، در یک دور بسته، فقط شامل جند کشور می شود و: بقیه به طرق مختلف از دور بازی ها حذف می شوند. مثلا می بینیم تیمی که در دور مقدماتی، از یک تیم آفریقایی یا آسیایی، چند گل می خورد ولی، در دور نهایی، مقتدرانه ظاهر می شود!این اقتدار آن ها متکی بر فن بازی نیست، بلکه متکی بر داوری و عناصر جانبی است.

یعنی به طور کامل، برنامه ریزی شده و: پیش بینی شده که چه تیم هایی بالا بیایند. والا در بازی های دیگر بجز فوتبال، می بینیم که ایران یا حتی کشورهای دیگر :آفریقایی و آسیایی، همیشه شگفتی ساز می شوند

足球,因为打了头颅那里。 

前足球追溯到卡尔巴拉的战争。当神圣的卡尔巴拉的烈士72万吨,11吨Aztn把他们分开,叙利亚,耶齐德送到家。其他城市的基础上,因为他们是胜利宣言。雷景(德黑兰今天)在当时是非常重要的,因为伊本·夏玛Aljvshn而言,贪婪的总督,打了伊玛目侯赛因的头分开他从人,因此最高的地区, :所以雷的一部分,Shmran称为伊玛目侯赛因的AS的杀手。 

一个孩子的生命的一部分,伊玛目哈桑来的时候,他Shmran Srmbark(目前德黑兰北部)发送Nanjyb与它的头断了,踢足球!什叶派弥补的伤害。后来在欧洲的穆斯林,他们做这样的事情:特别是在十字军东征,残暴达到了顶峰。 

战争的沉降,而不是头后,布或类似的被使用。来到形成今天。今天我们看到的峰值足球:世界杯小组命名为短跑,和他们做同样的原子弹和触电的时代穆斯林是唯一的剑!和它玩。 

世界杯期间,我们目睹了对穆斯林的阴谋。什么是当前的时间过去。由于游戏的广泛的媒体覆盖,弥补青春能量被吸收,而且他们拒绝去打仗。在另一方面,任何杀戮,并没有反映在媒体上。一般提供给媒体,这是正在播放。 

该结果符合精心策划,以及来自欧洲和美国唯一晋级球队都有。例如,我们可以看到,伊朗队:谁说的方式太多了阿根廷,但时间和波斯尼亚说:前面的队伍,和难以置信的失败:告别世界杯是苦涩的。 

完整的序列世界杯轮包中只包含几个国家和游戏的其他部分以不同的方式被删除。例如,我们看到球队在预赛中,一队非洲或亚洲,但也有几个进球在最后一轮,强大的外观,这种权力是不是一个游戏,依靠科技,但依靠横向元素的判断。 

这是完全的计划,什么队的预测上来。否则,其他的游戏,除了足球,我们可以看到,伊朗或其他国家:非洲和亚洲,惊喜总是


  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی