از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

حسابرسی ملی و بین المللی

سید احمد حسینی ماهینی | شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۷:۴۸ ب.ظ | ۰ نظر

همانطور که حساب های یک بنگاه کوچک، یا متوسط، نیاز به حسابرسی دارد، حساب های ملی و بین المللی هم، نیاز به حسابرسی دارد . و لذا وقت آن رسیده که ملت ها، بیدار شوند و از زنگ  تفریح خود بگذرند! و به زنگ حساب برسند. امروز روز حسابرسی است، و باید همه دفتر های حساب روی میز باشد .

بنابر قانون حسابرسی، هریک از اعضا مجمع عمومی، می تواند در خواست حسابرسی کند. و یا بر: برنامه های مالی نظارت کند.مجامع عمومی در دنیا، بیش از 17 میلیون مجمع می باشند، که کوچکترین آن ها یک مجمع عمومی دونفره، برای شرکت های با مسئولیت محدود است. و بزرگترین آن ها، مجمع عمومی سازمان ملل متحد می باشد.

چون مجامع کوچکتر، قانون خود را دارند لذا همیشه در معرض حسابرسی هستند. بخصوص که مجمع عمومی، معمولا دونفر بازرس انتخاب می کند که: تقریبا وظیفه بازرسی مالی را هم، انجام می دهند.

 اما بی در و پیکر ترین مجمع عمومی جهان، همان مجمع عمومی سازمان ملل متحد است! اکنون نزدیک به 70 سال است که: تشکیل شده و تاکنون هیچکس، سر از کارهای آن در نیاورده است. جالب است: همین سازمان، ادعای حقوق بشر را دارد! ولی کمترین توجهی به متقدان خود ندارد.

   از نظر در آمدی، کلیه سازمان های بزرگ جهانی، در آن جا سازماندهی می شوند و لذا، هرنوع در آمد آن ها با سازمان ملل، تقسیم می شود. شورای امنیت سازمان ملل، چهار پایه تجاری را سازماندهی می کند: اول تجارت اسلحه است . زیرا امنیت جهانی به آن بستگی دارد و لذا، کلیه معاملات سنگین اسلحه، با نظارت سازمان ملل انجام می گیرد. و سهم سازمان ملل، در آن محاسبه می شود. سازمان ملل به قدری دقیق، برمعاملات اسلحه نظارت دارد که: اگر کوچکترین تخلفی در پرداخت سهم الشرکه آن ها صورت گیرد، متخلف به عنوان قاچاقچی معرفی، و همه اموال آنان مصادره می شود.

پایه دوم درآمدی سازمان ملل، از مواد مخدر است . سازمان ملل به کمک ناتو در افغانستان، معاملات سنگین مواد مخدر را هدایت می کند. و فقط کسانی را که حق السهم را نپردازند، به نیروهای انتظامی به عنوان: قاچاقچی معرفی می کند تا، همه اموال آن ها بلوکه و: افرادشان زندانی یا کشته شوند. یکی از کشورهایی که ساده اندیشانه، این سیاست را اجرا می کند، ایران است که در همسایگی افغانستان است.

پایه سوم در آمدی سازمان ملل، تجارت انسان و فراورده های آن: از قبیل اعضا بدن، خون انسان و حتی تجارت خود انسان! مانند کودکان و زنان بی سرپرست است. و همه این ها با کمک سازمان بهداشت جهانی، صورت می گیرد و جنبه انسان دوستانه و: خیریه برای آن می سازند.

پایه چهارم تجارت، نفت و دیگر محصولات مجاز است. بازار بورس جهانی، همگی زیر نظر سازمان ملل هماهنگ می شوند. و در صورتیکه موافق پرداخت حق السهم نباشند، تحریم می شوند و باید: چند برابر قیمت معمول، پرداخت نمایند یا حذف شوند.

بهر حال این ها و بسیاری عملیات بین المللی، ضرورت یک حسابرسی مردمی از سازمان ملل را، به ما گوشزد می کند.  

 

国家和国际会计 

作为一个小企业帐户,或平均,需要审计的国家和国际需要审计的账目。因此,该国从它的凹惊醒通过!达到帐户和手机铃声。今天是清算的日子,和所有帐户办公室在桌子上。 

根据审计法,大会的每一个成员,可要求进行审核。或计划提供财务监督。世界各地的大会上,超过17万在大会,最小的是大会作为二重奏,为有限责任公司。而其中最大的,联合国的大会。 

因为较小的社区,有其自身的规律,因此,总是有待审核。特别是大会,两名检查员通常选择其中:财务审计功能几乎是相同的,他们做的。 

 但大会的主体,在联合国的大会!现在,近70年,到目前为止,没有形成头部,但没有奏效。这很有趣:这个组织已经声称人权!但并非最不重要的注意对他的批评。 

   在疗效,所有的大型全球性组织,在那里他们被组织,因此,联合国划分的任何收入方面。联合国安理会,四基地一贸易组织:首先,军火贸易。这取决于全球安全,因此,所有的交易在重型武器是由联合国监督。而到了联合国,它是计算的贡献。联合国如此精确,ON。武器监视他们的贡献,应给予丝毫的违规行为,作为一个走私罪犯,和他们所有的财产将被没收。 

二垒收入联合国毒品。联合国阿富汗援助,该药物会导致巨大的交易。只有那些谁支付给警方的贡献为走私者将被引入到所有的财产和阻止他们:合适的人被监禁或杀害。一个国家白痴安妮,这个政策运行,这是伊朗的邻国阿富汗。 

第三级收入国家,人口贩运及其制品:如身体和血的人,甚至你的生意!如妇女和儿童是孤儿。而这与世界卫生组织的帮助下全部完成和人道主义方面:慈善做出来。 

四年级的贸易,石油和其他商品是允许的。全球股市,所有在联合国的协调。如果他们不同意支付捐款,制裁是要多次支付的典型价格或拆除。 

然而,这些和许多国际化经营,需要对联合国的民主审计,提醒了我们。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی