از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

خیانت های سازمان ملل

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۳، ۰۹:۳۴ ب.ظ | ۰ نظر

سازمان ملل متحد در ظاهر، برای همکاری همه مردم با همٍ به وجود آمده و منشور برابری و برادری دارد. حقوق بشر را به طور مساوی بین مردم تقسیم می کند! ولی در عمل جز خیانت به مردم دنیا ،جلوگیری از همکاری و متحد شدن آن ها، و گسترش جنگ و نا امنی،کار دیگری نکرده است. شورای امنیت سازمان ملل، در واقع یک شورای ضد امنیت جهانی است. بطوریکه در هرجای دنیا آشوب است، یک طرف آن سازمان ملل است.

هدف سازمان ملل، همان هدف انگلیسی ها است که می گفتند: تفرقه بیانداز و حکومت کن ! سازمان ملل از یک کشور بزرگ، مثل ایران می ترسد و آن را تجزیه می کند! و57 کشور کوچک از ان درست می کند. اتحادیه اروپا را با چالش روبرو می کند/ تا: مبادا چند کشور در آن جا به وحدت برسند. و سردسته همه اختلاف انگیزی ها، باز هم انگلیس این استعمار پیر است.

آمریکا یک قاره جدید است، در قاره جدید نباید از چیزی به نام اختلاف صحبت شود. جون هنوز کسی مالک اصلی آن شناخته نشده است . ولی سازمان ملل برای افزایش اعضای خود، آن را به آمریکای شمالی، جنوبی و لاتین و: هر کدام را به چند کشور تقسیم می کند! حتی فالکلند را به اشاره انگلیس، به اشوب می کشد.

 تقریبا همان نقشه شوم: از هم پاشیدگی اتحادیه اروپا، به همان شکل  و با همان ضریب، در آمریکا اجرا می شود و: مثلا انگلیسی زبان ها خود را برتر می دانند! و اسپانیایی ها یا پرتغالی ها را از خود دور می کنند. و رنگین پوستان را، شهروندان درجه دو و: سه می دانند که: برای بردگی انگلیسی ها، خلق شده اند.

دقیقا همین نقشه بین کانادا و استرالیا ، حتی اقیانوسیه، آسیا و افریقا هم اجرا می شود. ولی در حوزه تمدنی ایران، وضع بدتر است. زیرا انتقام جویی انگلیس ها، تمام نشدنی است. هر روز به یکی از سرکردگان، امکانات می دهند تا برعلیه دولت های مرکزی، شورش کنند و فطعاتی را از مام میهن را،جدا کنند. این سیاست آن ها با ایجاد اسرائیل در خاورمیانه، شکل اجرایی به خود گرفت.

سیاست اسرائیلی آن است که: ترکیب جمعیتی را به هم می زنند.مثلا در قره باغ آذری، مهاجران ارمنی را جا می دهند و: بعد آنجا را جدا می کنند. درست مثل یهودیانی که از سراسر جهان، به فلسطین فرستادند و حالا به نام: ملت اسرائیل آن را تبلیغ می کنند.  در طرح هلال خضیب رفتند تا: برای کردها در 4کشور ایران و عراق ، سوریه و ترکیه کشوری درست کنند و: پرچمی به دست آن ها بدهند.

البته  این کار در حرف، ساده است. زیرا این وظیفه سازمان ملل است که: به هرکس که بخواهد استقلال بدهد. ولی به چه قیمتی ؟ کشتاری که همه روزه در کشور های اسلامی می شود، فقط به همین دلیل ساده است. داعش می خواهد یک کشور داشته باشد، به همین سادگی ! ولی در عمل کشتار وسیع اتفاق می افتد. که این کشتار ها از زمان تاسیس سازمان ملل، به صورت سازمان یافته از سوی آن ها، هدایت می شده است. در واقع همه جرایم در سازمان ملل سازماندهی می شوند. و نباید در جای دیگری دنبال آن ها گشت.

联合国背叛 

联合国似乎适用于所有的人走到一起,有一个宪章,平等,博爱。人权被等分在人民群众中!但是,世界人民的背叛行为,团结协作,以防止它,战争和不安全的蔓延,有另一份工作。联合国安理会,反全球安全的理事会。在世界任何地方是如此的混乱,它是联合国的一个。 

联合国的宗旨,他说,英国的宗旨:分而治之!联合国是一个很大的国家,如伊朗担心它打破了! 57个国家的少,并且是真实的。欧洲正面临着欧盟/迎接挑战:只恐少数几个国家,他们团结起来。和领导所有有争议的,英国仍然有旧的殖民主义。 

美国有一个新的大陆,新大洲应该谈论一些所谓的差异。六月仍然不知道谁是真正的主人是。但联合国以增加其成员,使其向北美,南美和拉丁美洲的每一个被划分成几个国家!甚至提到了马岛,英国,乱花费。 

 我得到几乎相同的地图:欧洲的解体,以同样的方式和同样的系数,美国运行:例如,他们的英超知道!和西班牙语或葡萄牙语离开。和黑人,作为二等公民和三个知道:英国奴役,被创建。 

加拿大和澳大利亚或太平洋,亚洲和非洲之间的精确映射将被执行。但在文明的境界,情况更糟。因为英国的报复,是经久不衰的。每一天,一个指挥官,让中央政府对抗叛乱和Ftaty从祖国分离。他们创造了这个政策,与以色列在中东地区,成为执行。 

以色列的政策是,人口构成以时日。例在卡拉巴赫,阿塞拜疆人,亚美尼亚人移民这里后,他们相距甚远。就像在世界各地的犹太人,发送到巴勒斯坦和现在称为以色列,他们促进了国家。 Khzyb去了月牙项目:库尔德人在伊朗和伊拉克4,叙利亚和土耳其,和国家的国旗给它。 

这当然,说简单。它是联合国的责任,给任何人谁想要独立。但代价是什么?被屠杀每天都在穆斯林国家中,只有道理很简单。短跑想成为一个国家,它是那么容易!然而在实践中广泛的破坏发生。建立联合国的破坏,主办,它是针对。事实上,所有的犯罪组织在联合国。他们会不会在其他地方寻找。 

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی