از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

سیاست زمین سوخته در: فاز سوم!

سید احمد حسینی ماهینی | يكشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۳۹ ب.ظ | ۰ نظر

از هنگامی که بقیع در مدینه، تخریب شد سیاستی روی زبان ها جاری شد: به نام زمین سوخته. یا به اصطلاح یهودی آن: زمین شخم زده . این به معنی آن بود که وقتی می خواهند، از مسلمین انتقام بگیرند، باید طوری انتقام بگیرند که :هیچ چیزی از نسل و حرث باقی نماند. یعنی از انسان و موجودات زنده اعم از دام و کشاوری اثری نباشد.

وَإِذَا تَوَلَّى سَعَى فِی الأَرْضِ لِیُفْسِدَ فِیِهَا وَیُهْلِکَ الْحَرْثَ وَالنَّسْلَ وَاللّهُ لاَ یُحِبُّ الفَسَاد

در واقع آن ها از(باقیمانده) یا به اصطلاح اعراب :بازمانده بسیار می ترسیدند  .و این برمی گردد به تاریخ یهود: زیرا در زمان قبل از تولد حضرت موسی ع، فرعون خواب یک کودک را می بیند که: حکومت او را سرنگون می کند.به اشاره دانشمندان و فضا شناسان، دستور می دهد:همه کودکان را بکشند و زنان حامله را ساقط کنند، تا کودکی باقی نماند که بعدا قیام کند! و فرعونیان را سرنگون کند. ولی به اراده خدا همان یک کودک که زنده ماند، در بارگاه خود فرعون رشد کرد، تمام کاشته های آنان را بر باد داد.

لذا بنی اسرائیل که بعدا خوی فرعونی گرفتند،با خود حضرت موسی درگیر شدند، واز فرعون و زمان فرعونیان، به حسرت یاد کردند کم کم پی بردند که: نباید یک قبطی زنده بماند! و اگر این قبطی یک کودک هم باشد، نباید به اورحم کرد! حتی اگر در آب باشد و پدر و مادر خود را هم، ازدست داده باشد.

    به همین جهت حدود 90سال پیش ،در موقع اشغال مدینه، در فاز اول، همه چیز را تخریب کردند و: همه آثار شیعیان را از بین بردند. ولی چون با مقاومت مسلمانان روبرو شدند، در شهر های دیگر نتوانستند این کار را بکنند. وقتی دیدند در قبله دوم، نمی توانند کاری بکنند  قبله اول مسلمین را، برای این کار انتخاب کردند. در آنجا دیگر فقط شیعیان نبودند، بلکه قانون زمین شخم زده می گفت: باید هرچه مسلمان است ازبین برود.

لذا می بینیم در حدود 60سال پیش، با حمله به مسجدالاقصی ،با قساوت تمام مردم را کشتند ! حتی به زنان و کودکان رحم نکردند. مخصوصا کودکان که در شکم مادر بودند، آن ها را با شکل فجیع تری کشتند.

الان در فاز سوم، در سراسر جهان اسلام دست به کشتار می زنند: عراق و سوریه یا: هند و پاکستان ، افغانستان و جمهوری آذربایجان ،به طرز فجیعی مردان و زنان را سر می برند. و کودکان آن ها در شکمشان می کشند. این خشونت یا وحشیگری نیست، بلکه اعتقاد است.

     یعنی آن ها براساس اعتقاد به بازمانده شوم، همه کودکان را می کشند. برای درک بهتر موضوع ، سیف الله داد کارگردان خوب ما، به همین اسم فیلمی را در مورد: فلسطینی ها ساخت. او نشان داد که صهیونیست ها، به یک شهر مسلمان نشین حمله کردند و: همه را کشتند ولی خداوند خواست تا یک کودک، از این همه جمعیت مورد غفلت آنان واقع شده و زنده بماند.

   همین زنده ماندن این کودک، نوید آزادی فلسطین بود. همانطور که تاگور می گوید : تولد هر کودک نشان آن است که: هنوز خداوند به این بشر امید وار است!و این یک استعاره نیست، بلکه اعتقاد یهودیان صهیونیست است. و این اعتقاد جنبه حیاتی هم دارد . واقعیت این موضوع موقعی روشن شد که:در عصر ما هم ، کودکان در قنداق ها در دو جا، برای اسرائیل خطر آفرین شدند:

    یکی در ایران که امام خمینی، در سال 1342اعلام کرد: یاران من همه در قنداق ها هستند! و بعدا در سال 1357همین ها ، در روز دانش آموز قیام کردند و: رژیم حامی اسرائیل ایران راساقط کردند! بار دوم  همین کودکان در قنداق 1979،در سال 1999انتفاضه را به وجود آوردند! که با سنگ و قلاب ، تیر و کمان به جنگ تانک ها رفتند و: اسرائیل را به زانو در آوردند.

لذا فاز سوم سرزمین سوخته با ظهور القاعده کلید خورد. و این فتنه ای بود که همه پیشگویان برای سال 2000پیش بینی کرده بودند! در 11سپتامبر این موضوع به اوج خود رسید. ال یهود یعنی رئیس القاعده که: بنام بن لادن معرفی شد، با مشارکت آمریکایی ها ی صهیونیست،و تقبل همه هزینه های نظامی آنان، به افغانستان و عراق حمله کردند.

البته هدف آن ها فقط عراق یا افغانستان نبود، بلکه آنان می خواستند سیاست زمین سوخته را، در تمام کشورهای اسلامی اجرا کنند.اما بودجه آن ها ته کشید و: لذا استخدام مزدور سخت تر و سختر شد.

اکنون القاعده در قالب تکفیری ها و سلفی ها در نام های جندالله و جبهه النصره و دیگران،همان سیاست را ادامه می دهند. آن ها مسلمان نیستند بلکه، در مدارس مربوط به آل یهود، با عقاید شدیدا صهیونیستی، ولی به ظاهر اسلامی، رشد کردند. برای آن ها همه چیز بوی خیانت می دهد. آن ها حتی از درختان می ترسند!زیرا همین درختان هستند که: چوب را برای تیرو کمان بچه های کوچک فلسطینی، هدیه می دهند!

در میان مسلمانان، ساده اندیش های زیادی وجود داشتند که: زمینه گستاخی آن ها را فراهم کردند. مثلا وقتی آمریکایی ها، به عراق حمله کردند، تنها گروه خالص در مقابل آن ها، گروه مقتدا صدر بود ولی به بهانه تند روی، آن ها را منزوی کردند و اکنون که، داعش حمله می کند در واقع آن ها تقاص: اذیت و آزار این سید جلیل القدر را می دهند.

در افغانستان هم، قوم هزاره تنها گروه مبارز واقعی: علیه اشغالگری بودند. ولی مورد آزار و اذیت طالبان قرار گرفتند . تا جاییکه اسماعیل حان،والی هرات هم، خانه های آن ها را تش می زد و: زنان شان را گروگان می گرفت.

    حالا تنها راه مبارزه با استراتژی زمین سوخته، همین ها هستند و باید کسانی که به این ها، آزار و اذیت می کردند، از آن ها عذر خواهی کنند.

 

焦土政策在第三阶段!

而在Jannat人,八旗在麦地那,在目前政策的语言被摧毁被夷为平地。或犹太教是:耕地。这意味着,当你想报仇的穆斯林一定要报仇,这样什么也没有留下后代和小时的。那是不是人与众生,家畜和农场工作。

事实上,在(剩余)或所谓的阿拉伯:许多幸存者都害怕,这可以追溯到犹太人的历史:摩西出生前的时间作为法老梦见一个孩子看到,他的政府是推翻。慢是指空间科学家和天文学家,将命令:杀死所有的儿童和孕妇放弃自己的孩子,后来幸存下来的起义!事实上推翻。但神的旨意作为一个孩子,活了下来,法老的法院长大了自己,他们都生长在风中。

于是以色列人,后来法老的气质,冲着摩西离开法老和法老的人的时候,他们逐渐学会后悔认识到,没有科普特生存!如果一个孩子是科普特人,难道他有怜悯!即使你是在水中,和他们的家长,也都将丢失。

    因此,大约90年前,占领麦地那期间,在第一阶段,一切都被破坏,摧毁所有的什叶派。但他们面临着来自穆斯林在其他城市电阻不能这样做。当我看到第二个男人,不能做任何有关穆斯林的朝拜一次,它选择了。当时只有什叶派,但土地犁说,穆斯林应该拥有的一切摧毁。

我们看到大约60年前,在岩石的圆顶,进攻惨遭杀害的人!没有放过,甚至妇女和儿童。具体来说,谁是在母亲的腹部,用更残暴杀害他们的孩子。

现在,在第三阶段,在整个穆斯林世界犯下谋杀,伊拉克和叙利亚或:印度,巴基斯坦,阿富汗,阿塞拜疆,惨遭男人和女人是。他们杀死在自己的肚子的孩子。这是暴力或残酷,但相信。

     据他们的幸存者,我相信所有的孩子杀死。为了更好地理解这个问题,赛义夫·阿里做了一个很好的导演,对巴勒斯坦人的同名电影打造。他表示,犹太复国主义,谁是攻击一个穆斯林城市,但耶和华打死都希望有个孩子,他们都位于被忽视的人群生存。

   这个孩子的生存,巴勒斯坦自由的承诺。正如泰戈尔说,每一个孩子的诞生,它表明,人类的希望这仍然是神,这不是一个比喻,它认为,犹太复国主义犹太人。这种信念是至关重要的了。当它变得清晰,现实中我们在一起的时间,在两个地方尿布的孩子,以色列的风险分别为:

    在1342一霍梅尼在伊朗说:我的朋友均有现货!后来在同一年1357年,一个学生站了起来,接过天:亲以色列的政权在伊朗被击落的!第二次同样的孩子在襁褓1979年,创建了起义于1999年!岩石钩,弓和箭,走进主战坦克:以色列一蹶不振。

因此,没有烧焦的土地第三阶段,与基地组织的崛起。该阴谋是所有先知所预言的2000年!这最终于9月11日。犹太基地组织的负责人:本·拉登的名字被引入,与美国犹太复国主义的参与,并承担他们的军队,阿富汗和伊拉克的一切费用入侵。

当然,它不只是伊拉克或阿富汗,但他们想要一个焦土政策,在所有伊斯兰国家都跑,但它的预算下脱颖而出:它越来越难招募雇佣军人。

现在,AL-Takfir和真主旅和前Alnsrh和他人的名义Salafists继续这一政策。他们不是穆斯林,在Al-犹太学校,具有强烈的想法犹太复国主义的穆斯林,但显然增加。他们会出卖任何东西的气味。他们担心即使是树,因为树是太瓦巴勒斯坦年幼的孩子一样木弓,给的礼物!

穆斯林当中,有它提供区域是挑衅许多白痴。例如,当美国人入侵伊拉克,在他们面前的只有净,但萨德尔集团的借口苛刻,把它们分离出来,而现在,短跑攻击实际上可以支付他们:骚扰该SM贾里尔Qadr的给予。

在阿富汗,哈扎拉族,一个真正的斗士:谁是反对占领。虽然塔利班被骚扰。伊斯梅尔远审查,赫拉特,火家的州长,并呼吁他们:他们的妻子被绑架。

    我们可以打焦土战略,是相似的总的唯一途径,受到骚扰,他们应该道歉。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی