ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

عملیات وهابی سازی

سید احمد حسینی ماهینی | پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۴۱ ب.ظ | ۰ نظر

عربستان عملیاتی را آغاز کرده تا: منطقه خاورمیانه را به: منطقه ای وهابی تبدیل کند. براساس طرح جدید، ایران باید از هرگونه دخالت در: امور خاورمیانه منع شود ، تا عربستان بتواند تمامی کشورهای خاورمیانه را، از وجود شیعیان پاکسازی کند. و همه بقاع و مکان متبرکه آن از بین برود.موقتا ایران مانند واتیکان، از این طرح بیرون است.ولی موشک های دور برد و کلاهک هسته ای هم آماده است، تا اگر چنانچه به این سیاست تن ندهد،ایران هم  در این طرح قرار گیرد.

   به گزارش ماهین نیوز از ریاض،  این موشک ها که به تازگی در چند مانور :نظامی عربستان هم به نمایش گذاشته شده، توان تخریبی بالایی دارد.و همه آن ها رو به تهران تنظیم شده و: آماده شلیک می باشد. البته طراحی عملیات طوری است که: مانند جنگ تحمیلی کلیه موشک های شلیک شده، از سوی ناوهای آمریکایی اعلام شوند. تا ایران نتواند رد آن ها را پیداکند. همزمان ناوهای آمریکایی هم، در منطقه هم ارز مستقر خواهند بود، تا این تاکتیک مانند گذشته بی خطر باشد.

 این عملیات که "شخم زدن زمین" نام دارد، قرار است عربستان در هر یکی از کشورهای منطقه، از طریق یکی از گروه هایی که با آن ارتباط دارد،‌ کل آن کشور را تسخیر کرده و: آن را به کشوری وهابی  تبدیل کند.اولین کشوری که در طرح جدید عربستان قرار گرفته عراق است.  اهرم فشار و بازوی فعال عربستان  در عراق، تکفیری ها  هستند، که تجربه جنگ در سوریه و ترکیه و اردن را دارند.

     آنان قرار است بعد از اشغال کامل عراق ، این کشور را به کشوری ضد شیعی در منطقه تبدیل کنند.این طرح عربستان برای اینکه از عراق کلید خورده باشد، مقدار زیادی پول و سلاح برای تکفیری های آنجا ارسال شده است. این امر در تایید ادعاهای مطرح شده توسط "دفتر اطلاع رسانی جنبش سلفی لبنان" است. زیرا آنان می گویند:چون ایران در کشورهای مختلف، از جمله یمن از طریق حوثی ها، و لبنان از طریق حزب الله، چنین سرمایه گذاری کرده است.پس آن ها نیز باید چنین کاری کنند.

     هدف آنها بی ثبات کردن کشورها و: سپس اشغال و، تکفیری  کردن آن ها است. برنامه آن ها پایان دادن به: تمام ادعاهای ایران، در برتری جویی در منطقه است.آن ها سعی دارند به سرعت عراق را، از وجود شیعیان پاکسازی کنند و: کلیه مساجد آن ها را تخریب نمایند. آنان اولین هدف خود را از بین بردن: شهر کربلا و حرم امام حسین ع اعلام کرده اند..

   روش آن ها در این عملیات های گسترده، قتل عام فجیع شیعیان به سبک صبرا و شتیلا است. آنان در خیابان ها و جاده ها شیعیان را، دنبال و آنان را به قتل می رسانند. و در خانه های آنان نیز از هیچ جنایتی فروگذار نمی کنند.و چنان وحشتی ایجاد میکنند که همگی، خانه و سرزمین را رها کنند و شهر ها خالی شود. تا به راحتی در تصرف بگیرند.

 چنانچه برخی افراد هم در شهر باقی بمانند. ابتدا آنان را قتل عام می کنند و :اگر بازهم مقاومت کردند، از آنان به عنوان سپر های انسانی استفاده کنند.زنان و کودکان را درمقابل پدر و مادران می کشند، تا ترس و وحشت بر آنان غلبه کند. اکثر افراد تکفیری را بستگان همین افراد تشکیل می دهند. لذا همه تکفیریها صورت خود را می پوشانند تا: شناسایی نشوند.  

بر اساس اطلاعات ماهین  نیوز از ستاد تکفیری ها در الانبار، اطرافیان صدام همگی متحد شده و: فرماندهی این عملیات را به دست گرفته اند. نقشه کربلا و حرم دیگر امامان شیعه، بر روی دیوار اتاق جنگ نصب شده و: قرار است با اعزام گروهی به عنوان: پیشتازان شهادت، جهاد انتحاری را در اطراف حرم شدت بخشند. و بعد با کمک سلاح های پیشرفته، از بالا به شهر حمله کنند. عوامل آن ها در داخل شهر کربلا نقاط حساس را شناسایی کرده اند .

    آن ها فقط سعی دارند دولت عراق را مجبور کنند که: ایرانی ها را از کربلا بیرون کند. براساس صحبت های تلفنی با نوری مالکی، وعده  داده اند که اگر از ایران کمک نخواهد، او را بر جای خودش نگهدارند.

مناطق شمال عراق و نقاط مشترک با ترکیه، از لحاظ امنیتی در حالت بهتری قرار دارند و: داعش می تواند بدون حمله، آن جا را تصرف کند.لذا اهمیت حمله به جنوب، بیشتر است. آن ها به دولت عراق فشار آورده اند تا: از قبول هرنوع کمک از ایران، حتی در قالب انسان دوستانه و یا :کمک های مالی و باز سازی، جلوگیری کند و سهمیه زیارتی را قطع نماید.

    برخی اطلاعات حاکی  از آن است که: با کمک هوشیار زیباری و برخی دیگر از اعضای دولت، و کارکنان ریاست جمهوری عراق، اطلاعات ارتش ایران،در اختیار گروه داعش قرار می گیرد. براساس اخرین تصمیمات ، از خروج منافقین و افسران اطلاعاتی آمریکا، و نیز شرکت های امنیتی جلوگیری به عمل آمده و: از انان خواسته شده در قبال ماندن در عراق، به دولت اسلامی عراق و شام(داعش) کمک کنند.

 

的瓦哈比操作

沙特阿拉伯已经开始运作:中东:区域瓦哈比转换。根据新计划,伊朗应当有禁止在中东事务的介入,使沙特,什叶派那里的所有中东国家进行清理。和所有的神社和圣地销毁。暂时伊朗,像梵蒂冈,这个计划已经出来了。,但远程导弹和核弹头随时吨,如果没有政策,伊朗在这个项目是。

   从利雅得,火箭马欣新闻报道近日在一些运动:沙特军方的显示,可以高度破坏性的,而所有这些导致德黑兰集,并准备被解雇。它的设计,使操作如战争火箭发射所有的美国运营商的报告。伊朗否认它是无法找到。美国船的同时,该区域将被部署在平行的,所以这种战术在过去是安全的。

 “耕之地”的过程被调用时,位于沙特阿拉伯的国家之一,通过那些与它相关联的群体之一,全国制服:它已成为一个瓦哈比状态。沙特阿拉伯是在新伊拉克的第一个国家。沙特活动家杠杆臂在伊拉克,是谁经历过战争,叙利亚,土耳其和约旦的人。

     他们应该完成对伊拉克的占领,该国的反什叶派的国家,地区转换为伊拉克沙特计划,关键是吃大量的金钱和武器的那些张贴。这证实了提出的“办公室的未来运动,黎巴嫩信息”是的指控。因为他们说,因为不同的国家,包括通过真主党的Houthis在也门和黎巴嫩,它已经投资,那么他们应该做这样的事情。

     他们的目的是破坏国家稳定和:占领,它是逐出教会。他们计划结束所有声称伊朗的统治地位在该地区,他们正试图从加速清除伊拉克的什叶派和:摧毁所有的清真寺。摧毁AS卡尔巴拉城伊玛目侯赛因的圣地,他的第一个目标已经公布。

   大规模操作的方法,宰萨布拉和夏蒂拉的什叶派风格。什叶派穆斯林在他们的街道和道路,轨道并杀死他们。并在自己家中也不遗余力的犯罪。,他们害怕所有的房屋和土地,并放弃城市是空的。要轻松把握。

 如果有些人留在城市。首先,他们杀死了他们,如果他们仍然反抗,把他们当作人体盾牌。,妇女和儿童对父母吸烟,所以对他们的恐惧是被迫的。大多数人是相同的亲属。因此,所有那些你的脸上布满了:未检出。

据马欣新闻逐出教会总部设在安巴尔,他的家人和这个操作的所有盟军司令已经实现。卡尔巴拉和其他什叶派阿訇地图神社,安装在墙上:该组的发送为:领导的见证下,围绕靖国神社圣战自杀加剧。然后用先进武器的帮助下,从顶部攻击城市。 ,在卡尔巴拉市已经确定了临界点的因素。

    他们只是试图迫使伊拉克政府:伊朗从外面卡尔巴拉。基于电话交谈努里苍白,已经承诺,如果伊朗不帮他养他的地方。

伊拉克和土耳其北部的公共区域,更好的在安全方面和:短跑不能攻击已经发生因此重要的南攻越高。他们推动伊拉克政府:接受来自伊朗的任何帮助,甚至在慈善事业或捐赠资金和重建的形式,防止和削减朝圣的配额。

    一些资料表明:与政府,泽巴里,伊拉克总统的工作人员,军事情报部门的一些成员的帮助下,伊朗提供短跑。根据最新的决定,离开伪君子和美国情报人员,以及防止和保安公司:他们要求的留在伊拉克,伊拉克伊斯兰国和晚餐(破折号)来帮助。


  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی