از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

حمص مرز شرقی: انقلاب اسلامی

سید احمد حسینی ماهینی | دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۱۵ ب.ظ | ۰ نظر

فرق بین جمهوری اسلامی ، حکومت اسلامی و انقلاب اسلامی، تا کنون زیاد تبیین شده و سخنرانی هایی هم بوده ولی، در اینجا ما یک فرق مکانیکی یا علمی، بیان می کنیم که کاربردی تر است. انقلاب اسلامی جریانی است که از سال های 1340آغاز شده و: رهبری آن به زعامت حضرت آیه الله خمینی ره بوده . تئوری های آن هم توسط این رهبر عزیز بیان گردیده است.

جمهوری اسلامی از دو کلمه: جمهور واسلام تشکیل شده و: در واقع جمهوریت ظرفی است که: مظروف یا محتوای آن اسلام است. بنابر این اگر رای مردم با اسلام همسو شد، جمهوری اسلامی تحقق می یابد لذا در یک کشور مسیحی یا بودایی، نمی توان جمهوری اسلامی داشت.

اما حکومت اسلامی، نیاز به تایید مردم ندارد. براساس اصول اسلامی اداره می شود و: مردم باید تابع محض قانون اسلام باشند.

مثلا در طول تاریخ اسلام، حکومت اسلامی وجود داشته، ولی جمهوری اسلامی فقط در دوران ما شکل گرفته. چرا که پیامبران و امامان به: نظرات مردم در تشریع کاری نداشتند. یعنی احکام مورد نیاز، از سوی خدا نازل می شده و: پیامبران فقط مامور ابلاغ آن بودند و: کلمه اسلام به معنی تسلیم است و: از زمان پیامبری حضرت ابراهیم ع باب شده. چنانکه قران می فرماید: ابراهیم ع شما را مسلمان نامگذاری کرد.(هو سماکم المسلمین من قبل)

   بنا بر این انقلاب اسلامی در مسیر رشد خود، اگر حمایت مردمی را جلب کرد، جمهوری اسلامی را تشکیل می دهد. ولی اگر در محدوده جغرافیایی معینی نتوانست: بیش از 50درصد را برحسب قوانین جمهوریت،با خود همراه کند ناچار، احکام خود را فقط در بین مومنین اجرا می کند. یعنی مرزهای جغرافیایی، تبدیل به مرزهای عقیدتی می شود و: وطن بجای مرز معین زمینی ، خود اسلام تعریف می شود : الاسلام وطن المسلم.

  رهبر حکومت اسلامی هم، انبیا الهی و ائمه هستند. آن ها حکم را اجرا می کنند چه بر: یک نفر و چه یک جمعیت .فرقی برای آن ها ندارد: حضرت علی ع می فرماید: برای اجرای حق، از کمبود هواداران آن نترسید:(لا تستوحش فی طریق الهدی لقله اهله) در قران کریم یک نفر مثل حضرت ابراهیم ع، خود یک امت است: (کان ابراهیم امتا قانتا لله) حضرت ابراهیم خودش یک امت بود، زیرا مطیع امر خدا بود.

البته اتوپیای اسلامی این گونه است که: روزی خواهد رسید که در کل جهان، بیش از 50درصد مردم، رای به اسلام خواهند داد و: حکومت واحد جهانی تشکیل خواهد شد.اما با اینکه حکومت اسلامی است، ولی حقوق اقلیت زیر 49درصد، محفوظ باقی خواهد ماند و آن ها، طبق رسومات خود عمل خواهند نمود.

    اکنون دو ایده در مورد صدور انقلاب اسلامی، یا تشکیل حکومت جهانی اسلامی وجود دارد: برخی بر اساس دموکراسی غربی یا :همان جمهوریت بررسی می کنند و: برخی بر اساس حکومت اسلامی .افرادی مثل داعش یا القاعده، سعی دارند حکومت اسلامی را تبلیغ کنن.د ولی ایران و انقلاب اسلامی ایران،  به دنبال جمهوری اسلامی است.

  یعنی از نظر ایران، موقعی که در هریک از مرزهای تعیین شده فعلی، بیش از 50درصد مردم، به اسلام رای بدهند، آنجا جمهوری اسلامی تاسیس می شود. ولی آن ها می گویند: به زور باید حکومت اسلامی تشکیل داد! و بدون نظر مردم، احکام اسلامی آن هم، از نوع تکفیری را اجرا کرد. مبارزه این دو تفکر در عراق ، سوریه و لبنان نشان داد که: پیروز میدان نظریه جمهوری اسلامی است. و لذا اکنون حمص، در واقع مرز غربی جمهوری اسلامی تعیین شد. که راه را بر حکومت تکفیری ها و حامیان آن بست.

همانطور که در دوران 8سال دفاع مقدس، اخبار پیروزی قدم به قدم رزمندگان اسلام، از صدا و سیما پخش می شد، اخبار حمص و زینبیه و درعا هم، محله به محله از سوی مردم ایران، پیگیری می شد.

   از آنجا که رشد انقلاب اسلامی و:توسعه جمهوری اسلامی سیستماتیک است، پیروزی در جبهه غربی ایران، پیروزی در جبهه های شرقی را هم به دنبال داشت. انتخابات در افغانستان، یک نه بزرگ بود بر طالبان. زیرا طالبان هم در شرق ایران، همان ماموریت تکفیری ها در غرب را، برعهده داشتند.

    حضور شخصیت های مهم پاکستان و عراق در ایران، و ابلاغ نارضایتی های ایران در خصوص: حضور منافقین در عراق و پاکستان  و: قول همکاری دوجانبه مسئولان، نشان داد که زمینه برای همه گروه های همفکر طالبان و القاعده، از بین رفته و آنان دیگر حتی در دامن آمریکا و اسرائیل هم، نمی توانند به توطئه های خود ادامه دهند.

لذا کمر بند امنیتی ایران از پشت مرزهای ایران، به پشت مرزهای همسایگان گسترش پیدا کرد و: مرزهای جدید امنیتی قابل گسترش بیشتری شد. البته اکنون القاعده و تکفیری ها، به جزایر کریمه و یا اکراین اعزام شده اند تا: انرژی آن ها هدر نرود ولی، مکانیزم حرکت مردمی می گوید که :این نیروها اگر به وطن خودشان برگردند، مانند بمب ساعتی همه زندگی حاکمان خود را در هم می پیچند.

    علت آن هم بسیار روشن است: تکفیری های عربستانی به عشق:  پیاده کردن اسلام به عراق و افغانستان می رفتند. آمادگی هر گونه فداکاری آنان، برای کسب بهشت بوده است. حالا وقتی برگردند و ببینند :همه این ها دروغ بوده و:برای ریشخند کردن آن ها بوده؟؟ ویا ببینند حاکمان عربستان، خودشان فاسد ترین افراد روی زمین هستند، آیا ساکت خواهند نشست؟ 

霍姆斯,伊斯兰革命的东部边界

伊朗伊斯兰共和国,伊斯兰国家和伊斯兰革命的区别,有太多太多的解释和讲座,但在这里我们有一个机械的或科学的区分,规定是比较实用的。这在1340年开始的伊斯兰运动:霍梅尼和他的领导的领导。已经表达了敬爱的领袖理论。

IRI的两个词:伊斯兰教总统和形成容器的共和国是:伊斯兰教的集装箱或内容。因此,如果人与伊斯兰教行投票,伊朗伊斯兰共和国将实现在一个国家,所以基督教或佛教,伊斯兰共和国找不到。

但伊斯兰统治,不需要人的批准。根据伊斯兰的原则运行,人们应该受到伊斯兰法很快。

例如,纵观历史,伊斯兰教,伊斯兰国家存在,但伊朗伊斯兰共和国成立仅在我们的时代。先知和伊玛目:他们的观点没有工作的立法。上帝和先知的旨意所需要的规定,只有军官通知伊斯兰一词是指提交和先知易卜拉欣的时候,和平成为时尚。正如古兰经说:易卜拉欣·阿里已任命你穆斯林(何Smakm兄弟我以前) 。

   因此,在其成长的过程中,革命的,它吸引了民众的支持,形式的伊斯兰共和国。但在一定地域范围内不按共和国的法律超过50% ,伴随着不可避免的,他的信徒中的条例只运行。该地域界限,宗教的界限改为:家庭,而不是具体的陆地边界,伊斯兰教本身是由AL- Watan的人 - 穆斯林的定义。

  伊斯兰国家的领导人,是神圣的先知和伊玛目。他们正在运行的统治时间:一个人或一个群体区别呢:伊玛目阿里说:对于执行,缺乏它的支持者害怕(香格里拉Tstvhsh Fi的胡达Lqlh通过阶段)在古兰经卡里姆,一个人似的易卜拉欣·阿里,一个乌玛( E.卡恩AMTA Qanta磨床)亚伯拉罕本人是一个民族,因为这是上帝的顺服。

这将有一天在全世界,表决伊斯兰教和世界政府50%以上将建立该物种的乌托邦。 ,但随着伊斯兰统治,但在49% ,版权所有遗体少数人的权利他们会,他们将按照他们的传统。

    我们的想法是现在即将发行的伊斯兰或穆斯林政府成立,一些基于西方的民主,或者:要研究共和国和一些伊斯兰统治下的个人像破折号或基地组织,伊斯兰政权propaganda'll尝试。 。 D.但伊朗和伊朗伊斯兰革命,伊朗伊斯兰共和国一直寻求。

  伊朗,当各由人口的50%以上,穆斯林选票设定的界限目前,伊朗伊斯兰共和国成立的。但是他们说,伊斯兰国家建立了力!和舆论,伊斯兰教也是一种逐出教会的执行。在伊拉克作战的思想,叙利亚和黎巴嫩表明, IRI是取胜的理论。所以现在霍姆斯,伊朗伊斯兰共和国的西部边境建立了。顺便政府及其支持者关闭的。

由于八年抗战期间,胜利伊斯兰武装分子的消息步骤,电视将播出新闻和Zeinabieh霍姆斯和德拉,邻里街坊的人,其次。

   由于伊朗伊斯兰共和国伊斯兰革命成长和发展有系统地在西线的胜利,赢得了东线,这是其次。阿富汗选举,塔利班是一个相当大的。东塔利班在任务逐出教会在西方,是负责任的。

    伊朗重要人物在场,巴基斯坦,伊拉克和伊朗的不满传达给人民圣战者组织在伊拉克和巴基斯坦的存在,相互合作的承诺,官员表示,各组志同道合的塔利班和基地组织,他们被淹没在其他的甚至裙子美国和以色列不能进行他们的阴谋。

因此,从伊朗的安全地带的边界,扩展到邻近的边界和界限被进一步扩大新的安全性。但现在,基地组织和Takfir ,克里米亚和乌克兰被送往岛屿:能量不浪费,但是,他说,人们在转向,迫使你回到自己的祖国机制,如命的定时炸弹他们所有的统治者龙卷风是。

    原因很清楚:沙特禁教,以爱:步行伊斯兰教前往伊拉克和阿富汗。愿意作出任何牺牲对他们来说,就是进入天堂。现在,当你去看看这都是假的,他们的一致好评?或沙特阿拉伯的统治者,他们是最腐败的地球人,应坐在沉默?

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی