از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

انقلاب ماهواره ای

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۰۲ ب.ظ | ۰ نظر

انقلاب ماهواره ای

 یکی از نقاط ضعف انقلاب اسلامی، این بود که همیشه از سوی رسانه ها و: بطور نابرابر مورد هجوم واقع می شد. اکنون پس از سی و پنج سال هنوز انقلاب اسلامی،  فقط یک صدا دارد، ولی ماهواره ها بیشمار هستند که: برعلیه انقلاب اسلامی فعالیت می کنند. آیا زمان آن فرا نرسیده که: در این خصوص هم انقلابی شود؟ و مانند انقلاب دوم تمامی سنگر های: این جاسوسان فتنه انگیز فتح شود؟

 براساس بررسی های مقدماتی دو نکته روشن است: اول اینکه جوانان ایرانی قدرت برنامه ریزی: سخت افزاری و نرم افزاری برای تعداد ماهواره های زیادی را دارند و: بودجه نیز فراهم است..

       دومین نکته این است که اغلب ماهواره های ضد انقلاب، با بودجه بسیارکم و امکانات اندک فعالیت می کنند.میتوان گفت تمام فعالیت های ماهواره ها و رسانه های ضد انقلاب، بودجه معادل 250میلیون دلار دارند که: آمریکا هرسال تصویب و پرداخت می کند. لذا با 250 میلیون دلار میتوان تمام آن ها را خرید و: یا برای آن ها برنامه ساخت. این مبلغ فقط فروش:یک روز نفت ایران را می خواهد!

   مثلا فارسی وان،  در یک ساختمان سه خوابه در اندیشه عباس اباد تهران، با داشتن 5عدد کامپیوتر و یک کابل و چند کار مند افغانی، فعالیت می کرده بعد که دستگیر شدند، گفتند ما برای افغانستان برنامه فارسی تهیه می کنیم! ربطی به ایران ندارد حالا اگر، ایرانیان نگاه می کنند جرم ماچیست؟. یک اتاق برای تولید، یک اتاق برای استودیو و: یک اتاق هم واحد مونیتورینگ یا: ارسال به خط ماهواره است.!

 مسئول پرشین تی وی حاضر بود 200میلیون واگذار کند. محمود دینی می گفت : شما دو تا کامپیوتر ویک اتاق داشته باشید و: یک خط اینترنت میتوانید با: اجاره یکساله ریل در انگلیس یا آلمان، کمتر از 20میلیون تومان هزینه کنید.

مهندس خسروی از آن کمتر، ارمنستان را پیشنهاد می کرد که: در آن جا شرکت هم ثبت کرده بود!

  میگفت در زیر زمین یکی از خانه ها، میتوانید استودیو داشته باشید ! فیلم ها را هم میتوانید بخرید یا: کپی کنید یا حتی بدون مجوز پخش کنید و: بعد از شکایت مبلغی را بدهید!

در واقع به جای اینکه در خانه های ما ، برنامه برای خارجی ها تهیه شود برای داخل تهیه می شود. و فقط از ریل آن ها پخش می شود. هزینه اش هم کمتر از هزینه پارازیت های ارسالی است.

بودجه این کار هم الان تهیه شده، ولی بی نتیجه خرج می شود: بخشی هزینه مونیتورینگ می شود: تا بدانیم آن ها چه می گویند! مونیتورینگ هم فقط در صدا و سیما نیست! سپاه برای خود، ارتش برای خود و وزارت اطلاعات، حتی سازمان تبلیغات و وزارت ارشاد هم، برای خودشان این کار را می کنند. بگذریم از خبرگزاری ها و سایت هاو ..

   بخش دیگری از بودجه برای: ارسال پارازیت که بعضا تاثیر منفی هم دارد، مصرف می شود و: مخابرات وزارات ارتباطات، برای خود و بقیه ارگان ها و نهاد ها هم، جداگانه در این خصوص هزینه می کنند.

  بخش سوم هزینه ها برای روشنگری و: تهیه برنامه های آگاهی دهنده است که: باز هر نهاد و ارگانی با هزینه های هنگفت، جداگانه به انجام می رساند. و بالاخره بالاترین هزینه ها، هزینه های برخورد قضایی و انتظامی با: این موضوع است و اثار مخرب تربیتی آن، قابل محاسبه به ریال و دلار نیست.      

    لذا لازم است یک ارگان واحد مانند: سازمان بسیج مستضعفین ،در واحد امور بین الملل خود که جزو وظایف ذاتی بسیج هم هست،بودجه ای را تهیه کند و: ماهواره های موجود را خریداری کند یا: به آنان کمک مالی و فکری بدهد. با این روش بیش از 90درصد ماهواره ها اصلاح می شوند. و ده درصد بقیه هم منزوی می شوند.

   ماهین نیوز با داشتن بیش از :هزار نفر خبرنگار افتخاری و مجرب در: سراسر جهان و ایران آمادگی دارد در: تهیه و تولید برنامه های سیاسی احتماعی و اقتصادی کمک کند. این برنامه ها می تواند شامل موارد زیر باشد:

همکاری با کلیه رسانه ها، برای تغذیه اخبار مناسب و ارسال آن ب:ه شبکه های ماهواره ای و اینترنتی. همکاری با کلیه هنرمندان سینما و تلویزیون تئاتر، جهت تهیه فیلم های کوتاه و بلند و: سریال ها و نمایش های گوناگون و توزیع آن در بین ماهواره ها.

همکاری با مجلس شورای اسلامی، برای تهیه طرح ها و لوایح مورد نیاز: خرید و اداره ماهواره های خارج ازکشور.همکاری با نیروهای انتظامی و قوه قضائیه، برای جلوگیری از پخش برنامه های ضد ایرانی و: ضد اسلامی  در سراسر جهان.

تهیه برنامه های توجیهی و: کمک های مالی برای ماهواره های غیر معاند،جهت هرچه همسو شدن با اهداف: نظام مقدس جمهوری اسلامی .

   در نهایت می توان گفت: ماهواره های جهانی بر سه دسته اند: رسانه هایی که با ایران و اسلام دشمنی ندارند ، لذا مشکلی برای مردم ما ایجاد نمی کنند.رسانه هایی که مستقیما علیه ایران یا اسلام فعالیت می کنند، که تنها راه آن، خرید کامل امتیاز و امکانات آن ها است و:باید به نام جمهوری اسلامی خریداری و ثبت شود.

و رسانه هایی که: اطلاع درستی ندارند و بینابین هستند. که در این گونه موارد، تهیه بسته های مالی و فرهنگی، برای هدایت و یا حمایت آن ها ضروری است تا: راه درست را پیدا کنند

卫星革命

 一个伊斯兰革命的弱点,它总是媒体:在入侵不均。现在,三十五年来,但伊斯兰革命后,只有一个声音,但也有正在反对革命的许多卫星。现在是不是时候是革命性的在这方面?第二,所有的堡垒:这是一个双赢的消炎药?

 据初步调查,有两件事是明确的:首先,伊朗人,功耗可编程的硬件和软件进行了大量的卫星有:资金也被提供。

       所以,二百五十万元就能买到所有的人:或建设规划。这一数额只售每天的伊朗石油会!

   现在,你不必有什么与伊朗,伊朗人正在寻找Machyst犯罪。产生一个房间,一个房间的工作室:一室单位或监测:卫星线。 !

 PBO负责200万台准备让步。宗教马哈茂德说你有两个房间和一台电脑和一个上网线,就可以用英语或德语铁路租一年不到20万美元的花费。

霍斯拉维先生少,亚美尼亚建议,有一家唱片公司!

  告诉公司之一的地下室,工作室可以搞定!您也可以购买或录像:请投诉后量复制或散布未经允许放弃!

事实上,而不是在我们的家园,在准备节目的外国人将准备。而只有一首曲目播放。在噪音比URI的成本减去的费用。

它还提供了对这项工作的资金,但尚无定论费用:监测费用是:明白他们在说什么!不仅在电视监视!兵团为自己的军队和情报服务,包括广告代理及部委一起,他们这样做是为自己。除了新闻和霍夫网站。

   预算的另一部分:寄生虫,对消费有一些负面影响是:通信邮电部,为您的机关事业单位的休息,费用是不同的在这方面。

  对于启蒙的成本第三部分:提供宣传方案是:开放给任何机构或团体与巨大的成本,可以单独完成。最后,最高的性价比,司法和警察处理这个问题及其教育的影响,一个$ $ ,而不是可计算的。

    因此,它是一个单一的器官,如动员剥夺其国际事务部,这是调动基本功能的一部分,产生预算:卫星购买或提供财政援助和智力的。用这种方法, 90%以上的卫星被修改。和数十人被隔离。

   新闻马欣拥有超过数千名经验丰富的记者和荣誉在世界和伊朗正准备生产的政治,社会和经济活动提供帮助。这些程序可能包括以下内容:

配合所有媒体,良好的新闻提要,并将其发送到B :卫星网络和互联网。与所有的艺术家,戏剧,电影和电视,制作短片和多样化以及卫星之间的分布式串行显示合作。

与议会合作,为提案和立法的准备需要购买和卫星办公室以外的国家。配合执法和司法机关,以防止反伊朗和反伊斯兰世界的广播。

可行性研究和方案的准备工作:资助非敌方卫星,更符合目标线:伊朗伊斯兰共和国。

   最后,它说对三类全球卫星:伊朗和伊斯兰教是不是敌人的媒体,所以我们不为人们营造一个问题,就是直接针对伊朗伊斯兰或经营网点,这是唯一的方式。为了充分利用其特点是:伊斯兰共和国的名义购买和登记。

并且不被理解和媒体是兼。在这种情况下,根据金融和文化的准备,有必要进行或支持:找到正确的方式

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی