از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

تمرکز یا :عدم تمرکز

سید احمد حسینی ماهینی | پنجشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۳۰ ب.ظ | ۰ نظر

شهرت جهانی ایران به عنوان: تمدن ساز تاریخ بشری، بر کسی پوشیده نیست. زیرا که نمی توان اینهمه دانشمند ، شاعر و نویسنده را به فراموشی سپرد. البته از موقعی که سازمان ملل روی کار آمد، سعی داشت از هر نظر با ایران مبارزه کند.

مرزهای ایران را کوچکتر و کوچکتر کرد. و برای هر شهر یا استان ایران بزرگ، نام یک کشور ثبت کرد و به آنان، رئیس و پرچم اهدا کرد!البته نقش انگلیس ، عربستان و آمریکا در این تجزیه آشکار بود. ولی چون به تنهایی جرات این کار را نداشتند، بنام سازمان ملل این کار را کردند .    اکثر اقوام ایرانی را، به عرب ها دادند : بحرین و عراق را عربی کردند، سوریه ، شامات و اردن را به پسر عموهای ملک فیصل دادند. هند،پاکستان و افغانستان را به بودایی ها فروختند و زحمات نادر شاه را به باد دادند. اقوام شیعه مانند هزاره ها را یا: کشتند و یا منزوی کردند تا نامی از آن ها نماند. هم اکنون بزرگترین جنایت ها در: میانمار (سریلانکا) پاراچنار(پاکستان) کشمیر (هندوستان) و ناهور و کویته (افغانستان) صورت می گیرد که، اگر یک هزارم از آن ها در ایران میشد، گوش فلک را پر می کردند .

اما ایران عقب نشینی نکرد. زیرا از راه های دیگر وارد شد. امروز ایران اسلامی دست ها را از: روی سر مردم برداشته و در درون فکر و مغز آن ها جای داده است. ممکن است عراق، لبنان یا سوریه حکومتی عربی داشته باشند،ولی از بهترین دوستان ایران هستند.

   در جمهوری های تازه استقلال یافته شوروی سابق، همه مردم دوست داشتند به ایران ملحق شوند ولی، سازمان سیا، قسمت غربی آن ها را و کا گ ب، شرق آن را منسجم کرد و نگذاشتند. کشتاری که توسط پلیس فعلی جمهوری های مستقل مثل: ترکمنستان ، تاجیکستان و آذربایجان از اسلام گرایان می شود، از زمان استالین هم بیشتر است.

حتی مرکز زندگی امام رضا ع در شهر مرو، به خاکروبه دان تبدیل شده و: هرچه ایران پیشنهاد بازسازی می دهد، آن ها قبول نمی کنند. و هرکس از خودشان این کار را بکند، او را می کشند.

در عربستان ، یمن و افریقای شمالی همه طرفداران الحاق به ایران را، به عنوان شیعه از دم تیغ می گذرانند. حتی در درون اروپا و آمریکا، آن ها را به عنوان تروریست زندانی می کنند و: یا یکجا قتل عام می نمایند.

     موفقیت ایران در جلب قلوب دنیا، در این است که از مدیریتی الهی پیروی می کند نه: اینکه فقط شعار بدهد. خداوند برای اداره جهان اصول مدیریتی را تعریف کرده است که: بشر هنوز در چند و چون آن مانده است.

    یکی از اصول مدیریت، تمرکز و عدم تمرکز است! شوروی سابق به عنوان نماد کامل: تمرکز در مدیریت به شکست انجامید و: آمریکا که خود را مظهر عدم تمرکز میدانست، در میان بحران های عمیق مدیریت اقتصادی و سیاسی دست و پا می زند. در حالیکه خداوند جهان بسیار بزرگ را، به راحتی اداره می کند بدون اینکه بحران زده شود.

   مدیریت الهی بر دو پایه: تمرکز و عدم تمرکز هست. ابتدا خداوند همه چیز را به خود نسبت می دهد، لذا تمرکز را پیاده می کند. بنده خدا کسی است که تمام افکار و کار هایش، فقط برای خدا باشد. اما بعد شیطان پیدا می شود. شیطان وجود مستقلی ندارد و مخلوق خدا است، ولی می خواهد تمرکز را به هم بریزد. و از خدا اطاعت نمی کند. و بعد هم قسم می خورد که انسان ها را هم، به سوی عدم تمرکز سوق بدهد.

  خداوند هم او را نابود نمی کند. زیرا از استبداد در مورد بشر خود داری می کند. البته برای هدایت بشر، وحی و الهام می کند و: پیامبر می فرستد. ولی شیطان هم آزاد است تا از :همه ابزار های فکری استفاده کند.

    طبیعت شیطان این است که: فکر، نرم افزار باشد و پیشنهاد دهنده . عامل اصلی بشر است. یعنی شیطان قدرت اجبار ندارد.همانطور که خداوند در مورد بشر می فرماید: در انتخاب دین هیچ اجباری ندارید.

به عبارت ساده تر استبداد و دموکراسی، دولبه یک مستطیل هستند که هر گاه، از یکی دور شویم به دیگری نزدیکتر می شویم. و این حرکت مابین دو ضلع را، اختیار انسانی تشکیل می دهد. شما در هرکاری با دو الهام مختلف روبرو هستید: که مایه اصلی تصمیم سازی شما است.یکی از این ها، الهام خدایی و عقل بشری است (کل ما حکم به العقل حکم به الشرع) و دیگری الهام شیطانی و نفسانی است.

   برای درس خواندن شما، عقل می گوید بیدار بمان و: درس بخوان تا قبول شوی. ولی شیطان و نفس می گوید: بخواب و راحت باش!

در کار کردن هم همینطور است، عقل یا الهام الهی می گوید: برو کار می کن مگو کار چیست، ولی نفس انسانی وشیطان می گویند: بگو کار چیه! استراحت خوب است.

   در دوران انقلاب اسلامی هم، دو حادثه مدیریتی اتفاق افتاد. در ابتدا عده ای می خواستند انقلاب را بطور فیزیکی صادر کنند، لذا می گفتند نیرو به لبنان بفرستیم یا: به اسرائیل حمله کنیم. ولی مدیریت نوع دوم می گفت: احتیاجی نیست، ما به فیزیک مردم کاری نداریم، ما قلب و روح آن ها برای اسلام می خواهیم.

والان می بینیم علیرغم کوشش های فراوان: ابر قدرت های دیروزی هیچ نشانی از آن ها نیست! و تنها قدرت اسلام است که :در دنیا حرف اول را می زند

焦点或缺乏重点

伊朗的国际声誉,在人类历史上壶的文明,是显而易见的。但它不能成为一名科学家,诗人,作家和容易忘记。但是,当它来到联合国,想尽一切办法与伊朗对抗。

伊朗的边界变得更小和更小。全省各主要城市,并在国家,总统和捐赠的标志登记他们的名字!课程,英国,沙特阿拉伯和美国明显在这一分析。但仅凭不得不这样做的勇气,在联合国的名义这样做。多数伊朗人民,阿拉伯人,他们是阿拉伯,巴林和伊拉克,叙利亚,大马士革,约旦成为费萨尔国王的堂兄。印度,巴基斯坦和阿富汗,纳迪尔·沙阿的努力出售佛教徒挥霍一空。什叶派哈扎拉部落作为:他们被打死或隔离,因此它没有名字。现在,在缅甸(斯里兰卡)帕拉奇尔(巴基斯坦)克什米尔(印度)和Nahvr和奎达(阿富汗)是,如果它的千分之一弥漫的天空会听的最大罪行。

但伊朗不会退却。来到另一条路。今天头脑中的人,大脑的伊斯兰手取出,将其更换。也许伊拉克,黎巴嫩,叙利亚,阿拉伯国家的政府都有,但是是最好的朋友。

   所有的人在新独立的前苏联加盟共和国,想加入,但美国中央情报局,克格勃和东部的西部,他们没能连贯。由独立的共和国,如土库曼斯坦,塔吉克斯坦和阿塞拜疆屠宰目前警方正在对伊斯兰主义者,因为斯大林较高。

伊玛目礼萨即使在城市的Merv的生活,垃圾桶变成: ,建议的重建,他们不接受。和他们每个人都这样做,并杀死它。

在沙特阿拉伯,也门和北非的爱好者加入到伊朗作为一个什叶派花尾旋翼。即使在欧洲和美国,他们被监禁的恐怖分子和:或一起被屠杀。

     伊朗在赢得世界的心的成功,它不遵循神的管理:他们只给口号。神已经定义的管理原则,以统治世界,人类仍然自认为已经躲过了几个。

    其中的管理,集权与分权的原则是!苏联作为一个整体符号:注重管理和失败的:美国本身的符号并没有集中在深刻的经济和政治危机,脚尖触地的管理。虽然世界是非常大的神,没有冲突将易于管理。

   在两个基地神圣的管理:集中式和分散。起初,一切都与上帝有关,所以重点将放在脚下。神的仆人谁拥有他的全部思想和工作只为上帝。但魔鬼被发现。上帝创造了撒旦有没有独立存在的,而是要专注于兴奋。上帝不服从。然后发誓,人类也将权力下放移动。

  上帝不会毁了他。这是他们的人类意义的暴政。然而,对于人类的指导,启示和灵感和先知发送。但是撒旦是免费提供给所有的智力工具来使用。

    自然是撒旦:想想,要聪明和推动者。主要的原因是人。撒旦有没有强制力,即,作为神人说:做宗教,绝无强迫。

简单来说,专制和民主,这是一个长方形边当我们远离彼此接近。双方之间的运动,男人做。你可以做你面对的是两种不同的东西的灵感:你的决策的动机,其中之一,它是由神和人的心灵(我们的整个句子头脑判断Alshr )和其他邪恶的和感性的灵感启发。

   为了您的阅读课,理由和保持清醒说: Lessons'll星接受。但撒旦和呼吸说:睡眠和放松!

这同样适用于工作,智慧和神的启示说:去麻姑什么是你的工作,但人的灵魂Vshytan说:告诉我什么工作!休息好。

   在革命期间,这两个事件发生的管理。最初,有些人想革命实际出口,所以他们出兵黎巴嫩和以色列的攻击。第二类管理的,但说没必要,我们什么都没有做我们心中的物理学和我们希望他们伊斯兰教。

尽管各种尝试等价见:昨天的超级大国不,它不需要!伊斯兰教是世界上唯一的权力有声母

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی