ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

175درصد سود بانکی !

سید احمد حسینی ماهینی | شنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۳، ۰۷:۱۲ ب.ظ | ۰ نظر

متاسفانه  پس مانده های فتنه در دولت جدید طرح های زمان موسوی را می خواهند اجرایی کنند طرح هایی که بدون کم ترین کمک به جبهه در 8سال دفاع مقدس خزانه را نیز زیر خط قرمز برد.

یکی از این طرح ها واردات بی رویه محصولات از رده خارج و اتوبوس های دست دوم و غیره است البته  دلیل آن روشن است چرا که از یکسو اقتصاد بیمار غرب را نجات می دهد و موالیان حق مولی خودشان را ادامی کنند دوم اینکه پورسانت های خوبی هم می گیرند. شرکت های غربی نه تنها به همه طبقات ذینفوذ در این قرارداد ها درصد پرداخت می کنند بلکه آن را به حسابهایی واریز می کنند که از دست جمهوری اسلامی بیرون است!

یکی دیگر از طرح های آنان افزایش نرخ سود بانکها و جایگزینی بانکداری ربوی به جای بانکداری اسلامی می باشد هم اکنون  بانکها  دیگر دست نزول خواران را از پشت بسته اند و در کشور امام زمان با داشتن اینهمه ولی امر و مرجع تقلید هرکاری دلشان می خواهد می کنند البته این بار بدون سرو صدا کار می کنند تا کسی جلوی آن ها رانگیرد .

رشد بالای نرخ سود نیروی مولد را به سوی راحت طلبی و رانت خوار ی می برد و نیروهای تولیدی را در ورطه بدهی نابود می کند.

 

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی